Ujędrniający balsam z koenzymem Q10 od PALMER'S







Moje zauroczenie Serum na blizny Palmer's wciąż trwa. Nadal stosuję go regularnie i widzę poprawę w wyglądzie i w strukturze mojej blizny. Postanowiłam poczytać na temat kosmetyków Palmer's i tym sposobem dowiedziałam się, że wśród kosmetyków jest taki, który przeznaczony jest dla kobiet po okresie ciąży i laktacji, lub dla tych, które szybko utraciły zbędne kilogramy. Jest to Ujędrniający balsam z koenzymem Q10 Palmer's. Zaciekawił mnie ten kosmetyk. Przekonana efektami jakie dało mi stosowanie serum nie zastanawiałam się długo tylko postanowiłam go wypróbować.





Informacje jakie widnieją na opakowaniu:

Unikalna formuła balsamu na bazie masła kakaowego, wzbogacona witaminą E, kolagenem, elastyną, żeń szeniem oraz koenzymem Q10 o wyjątkowym działaniu nawilżającym i natłuszczającym, dzięki czemu skóra staje się miękka i gładka w szczególności po okresie ciąży i laktacji lub szybkiej utracie wagi. Balsam wyjątkowo szybko się wchłania, pozostawiając na powierzchni skóry odpowiedni film zabezpieczając przed czynnikami środowiskowymi. Stworzony do wyjątkowo wrażliwej skóry, eliminuje objawy suchości, przywraca odpowiednią gładkość i miękkość. Specjalne połączenie aktywnych składników pomaga w zapobieganiu i eliminowaniu powstawania rozstępów skóry.
Sposób użycia: Stosować balsam dwa razy dziennie, delikatnie wmasowując kolistymi ruchami.
Cena waha się od 25 – 34 zł.
Tutaj znajduje się lista aptek, w których można kupić dermokosmetyki Palmer's => APTEKI


Czego oczekuję stosując Ujędrniającego balsamu z koenzymem Q10 od Palmer's?
Moja skóra po okresie ciąży i laktacji wygląda kiepsko. Straciła swą jędrność, pojawiły się na niej rozstępy i mam wrażenie, że jest zwiotczała. Przesusza się i jest zmęczona po tym wysiłku jaki dokonał mój organizm przez ostatnie kilkanaście miesięcy.
Czego oczekuję? Stosowałam już różne balsamy od nawilżających, odżywczych po ujędrniające i żadnego zadowalającego efektu nie widzę. Szczerze mówiąc nie spodziewam się nic szczególnego bo nie wiem czy tak zniszczoną skórę da się jeszcze naprawić chociaż w pewnym stopniu. Jednak po efektach jakie zauważyłam stosując serum mam cichą nadzieję, że ten produkt też mnie czymś zaskoczy.

Moje pierwsze wrażenia:
Ujędrniający balsam z koenzymem Q10 Palmer's to 315ml kosmetyku zamknięte w białej butelce z dozownikiem. Opis kosmetyku, który zamieściłam wyżej w tym poście znajduje się na opakowaniu. Oczywiście w języku polskim.
Konsystencję ma gęstą, kolor biały i jest o zapachu masła kakaowego. Jak pierwszy raz poczułam ten zapach wydał mi się trochę słodki, trochę mdły jak na lato. Jednak to nie prawda. Jest bardzo przyjemny i ciepły.




Dziś jest 20 dzień stosowania Ujędrniającego balsamu z koenzymem Q10 od Palmer's.
Moja opinia jest następująca:

Od dłuższego czasu stosuję kosmetyki ujędrniające. Po okresie ciąży i laktacji, po szybkiej utracie wagi, po okresie bez ćwiczeń i większego ruchu moja skóra jest w kiepskim stanie.
Do tej pory używałam Ujędrniającego balsamu firmy Yves Rocher. Uważałam go za dobry preparat do momentu jak poznałam ujędrniającego Palmer'sa. YR poszedł w odstawkę i wiem, że już nigdy do niego nie wrócę. Po jego zastosowaniu czułam napięcie skóry. Skóra się strasznie wysuszała i po nocy na moich nogach pojawiały się jakby zmarszczki. Natomiast Palmer's to dermokosmetyk, który dostarcza mojej skórze wszystko czego ona potrzebuje. Nie wiem jaką ta firma kryje w sobie i w swoich kosmetykach tajemnicę, że wszystkie preparaty, które miałam są dla mnie rewelacyjne.
Ale wróćmy do Ujędrniającego balsamu z koenzymem Q10 Palmer's:
-butelka o pojemności 315ml, z dozownikiem, poręczna, wysoka, zgrabna
-dozownik nie zacina się dozuje taką ilość balsamu jaką ja chcę
-zapach masła kakaowego, osobiście dla mnie rewelacja, uwielbiam go wąchać, wcierać, smarować się nim ze względu również na zapach, który mnie uwiódł, po nocy moja pościel pachnie Palmer'sikiem
-konsystencja balsamu lekko tłusta, rozsmarowuje się i wchłania bardzo dobrze
- skóra jest miękka i aksamitnie gładka
-czuć wyraźne nawilżenie i ujędrnienie skóry. Żaden inny preparat nie działał do tego stopnia jak ten balsam
-po kilkudniowym stosowaniu zaobserwowałam wyraźne wygładzenie skóry pośladków i ud!
-skóra jest przyjemna w dotyku, elastyczna, miękka, doskonale nawilżona
-jeśli chodzi o redukcję rozstępów to owszem posiadam je, jednak zbyt porządnie się im nie przyglądałam aby teraz zauważyć jakieś zmiany po stosowaniu Palmer'sa, jednak po zaobserwowaniu jak moja skóra z apetytem chłonie ten dermokosmetyk uważam, że wnika on głęboko w warstwy skóry i działa również na rozstępy
-na rozstępy na tzw "boczkach" które są w zasięgu mojego wzroku nakładam Serum na blizny Palmer's i smaruję Ujędrniającym balsamem z koenzymem Q10 i widzę rozjaśnienie rozstępów

Marka dermokosmetyków Palmer's stała się moją ulubioną. Widzę efekty i to mnie cieszy. Ja już znalazłam linię preparatów odpowiednich dla mnie. Redukujących moje problemy skórne. Wiem, że będę do nich wracać. Polecam Palmer's!

5 komentarzy:

  1. Własnie takiego specyfiku szukałam :-)
    ciekawe czy go można kupić on line? idę poszukać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Można go kupić przez internet:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, czy balsam Palmers ma w składzie parabeny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam na dwóch balsamach które mam w domu od Palmer's i w obu są parabeny w składzie;/

      Usuń
  4. stosowałam krem z retinolem z palmersa i był świetny, balsam to mój następny cel :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kobiecy blog by Mariola Wilk , Blogger