L'OCCITANE - Odbudowujący szampon do włosów suchych i zniszczonych z listopadowego pudełka ShinyBox - opinia

Listopadowe pudełko ShinyBox przypadło mi do gustu. Ale czy po bliższym poznaniu produktów moje zdanie jest takie samo?
Zapraszam na pierwszą recenzję produktu, który w moim przypadku się sprawdził nie do końca w 100% ale bardzo go polubiłam.

L'OCCITANE - Odbudowujący szampon do włosów suchych i zniszczonych,
Pojemność: 50 ml,
Cena regularna - 65 zł przy pojemności: 300 ml

Szampon zawierający kompleks 5 naturalnych, eterycznych olejków (dzięgiel, lawenda, geranium, paczula, ylang-ylang), które pomagają odbudować, wzmocnić, zregenerować i zmiękczyć suche i zniszczone włosy.


Moja opinia:

Zalety:

W ShinyBox szampon, który znalazłam mieści się w buteleczce 50 ml. Pierwsze co pomyślałam to, że jest go za mało i że z pewnością wystarczy mi na 3 mycia włosów, a szkoda bo zapach ma piękny, ziołowy.
Nic bardziej mylnego. Szampon jest niesamowicie wydajny. Chyba przez swoją lekko żelową konsystencję. Myjąc szamponem 4 razy włosy zużyłam go do poziomu etykiety!
W pierwszy dzień zastosowałam go razem z odżywką. Moje wrażenia były takie:
Wystarczy wziąć niewielką ilość szamponu aby dobrze się spienił. Wytwarza dość obszerną i pięknie pachnącą pianę, która po umyciu dobrze się wypłukuje z włosów pozostawiając na nich przepiękny aromat olejków eterycznych!
Nałożyłam na parę minut odżywkę, wypłukałam włosy, wysuszyłam i wymodelowałam.
Włosy po tym duecie nabrały pięknego połysku, blasku, refleksów. Łatwo się ułożyły. Na drugi dzień widać było już że włosy są lekko nieświeże.
Kolejne dwa mycia to użycie szamponu bez odżywki.
Włosy również zachwyciły mnie swym zapachem i połyskiem. Jednak zachowanie przez nie świeżości było podobne jak w przypadku zastosowania szamponu w parze z odżywką. Czyli szybciej się przetłuściły. Kolejne mycie to powrót do duetu.

Szampon bardzo skutecznie myje. Wystarczy raz umyć skórę głowy i włosy aby je odświeżyć. Nie trzeba powtarzać tej czynności. Włosy są piękne. Błyszczące, pachnące, łatwo się układają. Są lekkie. Jednak na drugi dzień widać już ich lekkie przetłuszczenie. Bardzo spodobały mi się buteleczki oraz koreczki którymi są zamknięte. Mam nadzieję, że po zużyciu produktów buteleczki będą dały się ponownie wykorzystać - koreczki są świetne.

Wady

Włosy dość szybko tracą swą świeżość. Cena szamponu jest bardzo wysoka jak na moją kieszeń.





Pudełko otrzymałam za darmo!
Jeżeli i Wy chcecie otrzymać takie samo pudełko zapraszam Was => TUTAJ

1 komentarz:

Copyright © 2016 Kobiecy blog by Mariola Wilk , Blogger