EMOLEUM Krem nawilżający pielęgnacja skóry suchej, bardzo suchej i atopowej

Jak się miewa Wasza skóra na twarzy zimą? Czy centralne ogrzewanie źle na nią wpływa? Czy czujecie napięcie skóry? A może nie macie takich problemów... Niezależnie od tego zapraszam Was na moją recenzję.


Produkt otrzymałam od portalu KOSMELAND.

Producent pisze:

EMOLEUM Krem nawilżający pielęgnacja skóry suchej, bardzo suchej i atopowej
Krem przynosi ulgę suchej skórze, zapobiega wysuszaniu i łuszczeniu się naskórka. Mocznik oraz kompleks lipidów OMEGA wygładzają i uelastyczniają podrażnioną i wrażliwą skórę. Krem bardzo intensywnie, głęboko i długotrwale nawilża, zmniejsza zaczerwienienia oraz uczucie napięcia i szorstkości. Odbudowuje warstwę lipidową i pozostawia na skórze delikatny film chroniący przed nadmierną utratą wody oraz niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych (detergenty, chlor, wiatr). Krem zalecany jest jako produkt wspomagający terapię problemów dermatologicznych m. in. w przypadku atopowego zapalenia skóry. 

Skóra odzyskuje prawidłowe nawilżenie i napięcie, jest zregenerowana, miękka i elastyczna. Krem znacznie łagodzi pieczenie, swędzenie i zaczerwienienia.

Składniki: Aqua, Urea, Di-C12-13 Alkyl Malate, Glycerin, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Ethylhexyl Palmitate, Luffa Cylindrica Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Phenoxyethanol, Dimethicone, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Allantoin, Ethylhexylglycerin, Retinyl Palmitate, PEG-8 , Tocopherol , Ascorbyl Palmitate , Ascorbic Acid , Citric Acid, Disodium EDTA.


Stosowanie: Krem stosować kilkakrotnie w ciągu dnia do pielęgnacji twarzy i całego ciała. Doskonały pod makijaż.

Codzienna pielęgnacja suchej, wrażliwej, odwodnionej, swędzącej skóry z tendencją do atopii.

Pojemność: 75 ml 


Cena: 27,50 zł



Moja opinia:
Moja skóra na twarzy jest dość wymagająca. Polubiła sobie jeden krem i teraz ciężko mi zaspokoić jej potrzeby produktami innych marek. Gdy rozpoczął się sezon grzewczy, a ja praktycznie przebywam w pomieszczeniach ogrzewanych przez CO moja skóra zaczęła się buntować. Nie pomagały jej stosowane przeze mnie kremy i maseczki. Wciąż czułam to nieprzyjemne napięcie pod powierzchnią naskórka. Niektóre kremy to łagodziły w pewnym stopniu jednak nadal czułam ten niedosyt nawodnienia. Ulgę przyniósł mi dopiero ten krem nawilżający z serii EMOLEUM FLOSLEK. Zamknięty w niepozornej tubce krem dobrze się wchłania, doskonale nawilża, nie pozostawiając tłustej warstwy ani lepkości.  Krem na początku wywołał u mnie wysyp pęcherzyków i krost jednak trwało to kilka dni. Dziś moja cera wygląda i czuje się świetnie. Daję znak równości między nim, a moim ulubionym PHYSIOGELEM.
Dodatkowy atut to wydajność oraz brak dodatków zapachowych. Na początku trącił chemią jednak teraz mój nos tego nie czuje. Wywietrzał albo się przyzwyczaiłam. Trzeba dodać że krem w swoim składzie nie zawiera alergenów, sztucznych barwników, parabenów. Nie ma ograniczeń wiekowych co do stosowania tego produktu. Krem idealny dla mnie!


Produkt otrzymałam od Pani Klaudii z portalu KOSMELAND.PL=>TUTAJ



"Jeśli spodobał Ci się mój artykuł zapraszam do komentowania oraz zostania fanem mojego fanpage. Zapraszam! https://www.facebook.com/SprawdzaneIPolecaneBlogOTestowaniu?ref=hl " PODPIS

9 komentarzy:

  1. super, szukałam właśnie czegoś na zimne dni do twarzy, skuszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na twarz ZIMĄ się nie nadaje, spójrzcie, na pierwszym miejscu listy składników ma WODĘ, co oznacza, że może nam więcej kłopotów sprawić niż korzyści. Ale kiedy pogoda dopisuje i temperatura nie spada poniżej zera to jak najbardziej powinien się sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodząc z domu na mróz używam http://sprawdzaneipolecane.blogspot.com/2012/12/floslek-krem-ochronny-na-zime-bio-od.html to również krem FLOSLEK i bardzo sobie chwalę!

      a EMOLEUM jest świetny i pomógł mi bardzo z problemem mojej skóry. Widzę same korzyści!

      Usuń
  3. ja lubię kosmetyki od flos-leku tego kremu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozwiałaś moje wątpliwości. Zastanawiałam się nad wyborem pomiędzy tym produktem Flos Leku i innej firmy ale okazało się, że warto było Cię posłuchać :D Mam mieszaną, wrażliwą skórę a ten krem przynosi ukojenie po całodniowym makijazu i widzę już po tygodniu, że skóra jest coraz gładsza i zmiany ustępują. Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kobiecy blog by Mariola Wilk , Blogger