piątek, 22 marca 2013

Zapachowe saszetki do odkurzacza OGRÓD ZAPACHÓW

Przedstawię Wam dziś ciekawy produkt jaki poznałam w ostatnim czasie.


Jest to produkt dla domu.

Saszetki do odkurzacza - o nich dziś mowa, które możecie zakupić w sieci sklepów BIEDRONKA.

OGRÓD ZAPACHÓW o sobie: 

Ogród Zapachów jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku oraz coraz bardziej wymagających klientów. Szczególną uwagę przykładamy do wysokiej jakości i bezpieczeństwa oferowanych produktów. Współpracujemy z najlepszymi i zaufanymi dystrybutorami z różnych krajów. Dzięki temu oferowane produkty charakteryzują się estetycznymi opakowaniami, wysoką jakością składników oraz bezpieczeństwem dla zdrowia.

SZUKAJ NAS W SKLEPACH SIECI BIEDRONKA

Zapachowe saszetki do odkurzacza:

Granulat z zapachowej saszetki do odkurzacza, wessany na samym początku odkurzania sprawi, że powietrze, które wydostaje się z urządzenia pachnie soczystymi cytrusami, rozkwitającymi kwiatami i dojrzałymi owocami a codzienna czynność zamienia się w wyjątkową przyjemność.
ZAPACHY: Kwitnący Bez, Słodkie Cytrusy, Orientalna Pomarańcza, Dojrzała Papaja

Cena: 2,99 zł w BIEDRONCE


Moja opinia:
Nie lubię smrodu z odkurzacza! Cieszyłam się jak dostałam nowy odkurzacz który nie śmierdział kurzem!
Moja radość jednak nie trwała długo bo po kilku odkurzaniach również zaczął się z niego wydobywać kurzowy smrodek! Z zakupem saszetek do odkurzacza jakoś zwlekałam mimo, że kosztują parę groszy. Jakoś w sklepie ciągle zapominałam, natomiast w domu przypominałam sobie o nich za każdym razem jak czułam ten nieprzyjemny zapach podczas odkurzania.
Gdy otrzymałam saszetki od OGRODU ZAPACHÓW pierwsze co to z koperty powalił mnie ich zapach. Dość intensywny i naturalny! Najintensywniej pachnie BEZ i jest to identyczny zapach kwiatu bzu. Hmm aż mi się wiosna przypomniała:) Jeśli chodzi o pozostałe zapachy to są bardzo ładne i bardziej odświeżające.
Stosuje się je bardzo prosto. Trzeba wysypać proszek z saszetki i wciągnąć go do odkurzacza rurą przed odkurzaniem. Potem odkurzamy, a podczas tej czynności unosi się w pomieszczeniu ładny zapach, a po smrodku z kurzu nie ma śladu!
Taka saszetka w odkurzaczu pachnie intensywnie do 3 odkurzań całego mieszkania potem zapach się ulatnia. Więc jedną saszetkę czuć do 5 odkurzań mieszkania. A w cenie 2,99 mamy dwie saszetki czyli wystarczają nam na co najmniej 10 odkurzań mieszkania. Najintensywniejszy jest BEZ i on nam pachnie dość długo. Po odkurzaniu w mieszkaniu pachnie zapachową saszetką, a nie kurzem! Dzięki tym saszetkom czuję że mieszkanie jest świeże i posprzątane.  Dla mnie świetny produkt i bardzo tani! Na stałe zagości u mnie w domu!




Zapraszam Was do odwiedzenia strony OGRÓD ZAPACHÓW =>TUTAJ

"Jeśli spodobał Ci się mój artykuł zapraszam do komentowania oraz zostania fanem mojego fanpage. Zapraszam! https://www.facebook.com/SprawdzaneIPolecaneBlogOTestowaniu?ref=hl " PODPIS

8 komentarzy:

  1. uwielbiam te saszetki, co jakiś czas są w biedronce i tam uzupełniam zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że też spania nie masz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubie tego zaduchu z odkurzacza, te saszetki fajna rzecz, musze spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię smrodu podczas odkurzania, więc muszę kupić te saszetki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupuje takie małe wałeczki zapachowe też fajnie działją

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie pachną te saszetki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nienawidzę takich zapachów. Jedynie świeczki zapachowe lubię, one jedyne nie mają jakiegoś smroda w sobie, który powoduje, że niedobrze mi się robi :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...