Przyprawa do mięsa mielonego od SKWORCU

Dziś część mojego obiadku. Kotleciki mielone doprawione przyprawą do mięsa mielonego od SKWORCU.
Na początek jednak kilka słów o samej przyprawie.


Skworcu na swojej stronie pisze:
Kuchnie polską cechuje specyficzny smak i aromat. Do naszych tradycyjnych potraw należą dania z mięsa mielonego. Można do nich zaliczyć m.in: kotlety, pieczenie, klopsy, pierogi, gołąbki i nadziewane warzywa. Warto jednak podkreślić, że tylko dobrze doprawione mięso mielone może być podstawą wykwintnego dania.

Przyprawa do mięsa mielonego nie tylko wzbogaca smak i aromat potraw z mięsa mielonego ale również uatrakcyjnia ich wygląd. Ta doskonała mieszanka przypraw charakteryzuje się przyjemnym ziołowym aromatem i delikatnym warzywnym smakiem. Przygotowane dania  z dodatkiem tej wspaniałej przprawy sprostają najbardziej wybrednym podniebieniom.

Skład Przyprawy do Mięsa Mielonego to

  • sól,
  • glutaminian sodu (E621),
  • pieprz czarny,
  • papryka słodka,
  • chili,
  • czosnek mielony i granulowany,
  • ziele angielskie,
  • gałka muszkatołowa,
  • goździki,
  • cebula,
  • marchew,
  • majeranek,
  • gorczyca
  • tymianek,
  • kolendra,
  • seler.

Kotlety robiłam z tego samego przepisu jaki podawałam Wam już jakiś czas temu na blogu. Ja w ten sposób robię kotlety mielone. Wszystkim smakują i wychodzi ich dość sporo.
Przepis znajdziecie => TUTAJ

Z dodatkiem tej przyprawy są smaczniejsze i bardziej wyraziste. Przyprawę stosuję również do mięsa mielonego które podaję później z makaronem.






Zapraszam Was do odwiedzenia strony http://www.skworcu.com.pl/ Sami się przekonajcie ile wspaniałości się tutaj kryje.



"Jeśli spodobał Ci się mój artykuł zapraszam do komentowania oraz zostania fanem mojego fanpage. Zapraszam! https://www.facebook.com/SprawdzaneIPolecaneBlogOTestowaniu?ref=hl " PODPIS

2 komentarze:

Copyright © 2016 Kobiecy blog by Mariola Wilk , Blogger