Richard Paul Evans - Drzwi do szczęścia - Wydawnictwo ZNAK

Ostatnio rozkoszuję się w książkach...
Po przeczytaniu kilku tomów książek należących do działu Literatura kobieca, wśród których była jedna z nowszych pozycji Wydawnictwa ZNAK - After Płomień pod moją skórą
postanowiłam wrócić na ziemię i sięgnąć po coś bardziej związanego z rzeczywistością.
Wśród nowości wydawnictwa zaciekawił mnie tytuł "Drzwi do szczęścia", którego autorem jest Richard Paul Evans.

Pan Richard Paul Evans jest znanym i docenianym mówcą motywacyjnym, który rozmawia zarówno ze zwykłymi ludźmi jak i ludźmi wysoko postawionymi takimi jak polityczni liderzy.
Jest autorem bestsellerów, a książki jego autorstwa powstały dzięki jego bogatemu doświadczeniu.
Sam kiedyś stanął na rozdrożu gdzie musiał podjąć pewne decyzje, musiał pokierować się pewnymi zasadami. 
Zasady te stały się małym krokiem ku wielkim zmianom.

A to co nas ogranicza to brak wiary we własne siły i możliwości oraz nasz sposób myślenia.
Autor uważa, że każdy z nas może osiągnąć szczęście, a wystarczy tylko w to uwierzyć....

Zasady czworga drzwi to proste zasady, którymi kierujemy się w życiu i dzięki nim budujemy swoją drogę do szczęścia.
Każdy człowiek przyszedł na świat z jakiegoś konkretnego powodu. Autor stara się czytelnikowi to uświadomić w sposób bardzo prosty przedstawiając konkretne przykłady. 
Ważnym jest przede wszystkim słuchanie swojego wewnętrznego głosu, który zaprowadzi nas do celu naszego życia.
Ważna jest miłość czysta, bezgraniczna, dobra. 
Ważna jest wiara w siebie i podejmowanie decyzji.

Uważam, że książka "Drzwi do szczęścia" jest ciekawą pozycją, z którą warto się zapoznać.
Napisana w sposób przystępny, uświadamiająca podstawowe rzeczy , o których często nie zdajemy sobie sprawy.



5 komentarzy:

  1. z chęcią bym przeczytała - a okładkę książka ma przepiękną <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka wydaje się być ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio bardzo zaniedbałam lekturę...

    OdpowiedzUsuń
  4. i jest ciekawa, jeśli nie miałyście okazji jej przeczytać to warto to szybko zmienić. Mnie się bardzo podobała. Zmieniła mój sposób myślenia, sprawiła, że zaczęłam wierzyć w to, że moje szczęście zależy ode mnie, że nie jest trudne, żeby je odnaleźć.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kobiecy blog by Mariola Wilk , Blogger