Dermedic, Regenist ARS 3 Ursolical, Stymulujący krem regenerujący na noc


Dni strasznie szybko mijają. Też tak macie? Ja powoli powracam do żywych tzn do blogowania.
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam krem na noc marki Dermedic z linii Regenist.
Piszą o nim:

Naprawczy krem intensywnie regenerujący na noc

Składniki aktywne: Kompleks aktywny ARS 5° RETINOL AR. RonaCare Luremin®, Olej arganowy, Kwas hialuronowy, Olej z nawrotu lekarskiego, Witamina E, Masło Shea
Zawartość składników aktywnych: 18% 

  • Aktywuje procesy naprawcze oraz zapewnia skórze wielowymiarową regenerację
  • Stymuluje wewnątrzkomórkowy proces dotlenienia
  • Utrzymuje właściwy poziom nawilżenia tkanek
  • Reaktywuje funkcje życiowe komórek
  • Skutecznie zabezpiecza naskórek przed wolnymi rodnikami
  • Hypoalergiczny
Opakowanie: Słoik 50 g
Jakiś czas temu pisałam o kremie na dzień z tej serii. Co tu  dużo mówić jest to duet uzupełniający się na wzajem. Ten krem pomógł mi uporać się ze złażącą skórą z różnych partii twarzy. Od jakiegoś czasu miałam z tym problem. Chyba przesadziłam z testowaniem kosmetyków.
Krem na noc Regenist od Dermedic dobrze się wchłania. Lubię go stosować bo nie pozostawia tłustej skóry. Rano jak się budzę moja twarz wygląda po prostu dobrze. Jest rozpromieniona i wypoczęta. Zauważyłam również, że przy dłuższym stosowaniu skóra staje się pojędrniona.
Kremy te stanowią świetną profilaktykę przeciwzmarszczkową. Warto je poznać.




6 komentarzy:

  1. Nie znam tego produktu, ale kosmetyki Dermedic w większości się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię markę Dermedic, uważam, że posiadają w swojej ofercie bardzo dobre kosmetyki pielęgnacyjne. Przyznaję jednak, że nie miałam jeszcze żadnego z serii Regenist, choć chodzą mi po głowie od dawna :) Krem wygląda na bardzo interesujący, myślę, że w miarę upływu czasu pojawi się i w mojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę sprawdzić jak się moja skóra z nim poczuje,

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że się tak sprawdza :) Mam nadzieję, że wkrótce poznam więcej kosmetyków Dermedic, bo na razie znam tylko serum nawadniające i krem do rąk - obydwa świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kobiecy blog by Mariola Wilk , Blogger