Kosmetyki kolorowe od Melkior Professional

Jestem ciekawa czy znacie produkty marki Melkior Professional?
Ja wcześniej nie słyszałam o tej marce ale gdy ją poznałam to ta znajomość przerodziła się w głębokie uczucie.
Kosmetyki przede wszystkim zafascynowały mnie swoimi barwami, intensywnością i trwałością, którą kilkakrotnie sprawdziłam w trudnych warunkach.

Zacznę może od początku. W moje  ręce trafiły takie produkty jak Paleta satynowych cieni do powiek x 3, Eyeliner Kohl Kajal kolor czarny, Błyszczyk do ust Lip Gloss, Czarna maskara do rzęs Panoramic.
Kosmetyki dobierałam przez stronę internetową według swoich upodobań kolorystycznych.

Na stronie odcienie kosmetyków nie są przekłamane, pokazane są w takich barwach w jakich występują w rzeczywistości.
Dzięki temu dobrałam je wręcz idealnie. Dodatkowo wykonany nimi makijaż idealnie ze sobą współgra i podkreśla odcień mojej jasnej skóry.
W tym makijażu czuję się bardzo dobrze.

Jestem pod wrażeniem trwałości tych produktów. Najbardziej zaskoczyła mnie trwałość cieni do powiek oraz kredki do oczu. Pomalowana rano zmywam makijaż wieczorem praktycznie w stanie nie naruszonym. W ciągu dnia nie nanoszę poprawek.

Kosmetyki wykorzystałam również podczas malowania siebie oraz kobiet z  mojej rodziny na wesela, chrzciny i mniejsze imprezy rodzinne które miały miejsce w ostatnim czasie.
Niezależnie od wieku kobiet, które były nimi malowane makijaż prezentował się nienagannie, odmładzał, podkreślał ale był również naturalny. Malowałam skórę praktycznie w każdym przedziale wiekowym. Największym wyzwaniem był makijaż na skórze 70+.
Cienie sprawdziły się rewelacyjnie, nie osypywały się i pięknie się naniosły na powieki.
Wśród paletek cieni dostępne są różne zestawienia kolorystyczne. Możecie wybrać paletę cieni satynową lub matową.
Cienie to mój nr 1 wśród kosmetyków Melkior, które miałam okazję poznać.



Kolejny produkt bardzo trwały i taki, którego nie może zabraknąć w każdej damskiej kosmetyczce to czarna kredka do oczu. Dzięki maskarze i czarnej kredce można wyczarować szybki, cieniowany i efektowny makijaż na co dzień. Gdy kredka do oczu jest doskonałej trwałości tak jak ta od Melkior makijaż utrzyma się dobrych kilka godzin, nie rozmaże się i nie trzeba go poprawiać.
Kredka pokryta cieniem do powiek pięknie podkreśli oko i przedłuży trwałość makijażu.
Moje makijaże, które wykonywałam na sobie i nie tylko były z użyciem właśnie tej kredki oprócz makijażu na skórze 50+ i 70+.





Kolejny produkt to błyszczyk do ust. Ten produkt zarezerwowałam tylko dla siebie z przyczyn oczywistych. Kolor, który wybrałam to piękny i lśniący koral, który podkreśla usta nie tylko cudownym, letnim odcieniem ale i pięknie odbija światło.
Zjadam błyszczyki jednak ten okazuje się być jednym z lepszych jakościowo produktów. Jego trwałość zasługuje na pochwalę. Gdy się ściera to stopniowo pozostawiając na ustach coraz to delikatniejszy odcień. Gdy nie jem i nie piję błyszczyk utrzymuje się przez kilka godzin ścierając się bardzo delikatnie od warstwy połysku.
Jedyny minus to taki, który widzicie na zdjęciu. Błyszczyk jest gęsty i oblepia aplikator praktycznie na całej jego długości.





Ostatnim z produktów, które przygotowałam w  tym poście jest Mascara do oczu Panoramic.
Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak dużą i dziwnie wyprofilowaną szczoteczką. Przyznam, że na początku było mi ciężko malować tą maskarą moje długie rzęsy. Tej szczoteczki trzeba się po prostu nauczyć.
Trwałość oczywiście dobra, nie osypuje się i ma ładny odcień czerni.

Czy zainteresowałam Was kosmetykami Melkior PROFESSIONAL?
Zapraszam Was na ich stronę gdzie możecie przeglądać dość rozbudowaną ofertę produktów, które oferują www.melkiorprofessional.pl



7 komentarzy:

  1. Tusz naprawde ciekawy:D takiego jeszcze nigdy nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pigmentacja cieni i kredki nie wyglądają na zadowalające :(
    Mam natomiast ich tusz i jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi że pigmentacja jest bardzo dobra. Ja jestem bardzo zadowolona. Moje zdjęcia niestety nie przedstawiają intensywności kolorów dlatego też nie robię zdjęć makijażu bo nic na nich nie widać. Kiepski aparat niestety :(

      Usuń
  3. ładna paletka, ja mam cudowną szminkę z melkior

    OdpowiedzUsuń
  4. oo... nie znam, ale odcienie wprost moja baza kolorystyczna ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kobiecy blog by Mariola Wilk , Blogger