GoCranberry Lekka formuła - Krem nawilżający do twarzy na dzień

Z wrześniowego spotkania blogerek przywiozłam kilka kosmetyków znanej mi dotąd jedynie ze słyszenia  marki NOVA Kosmetyki produkującej serie produktów pod nazwą GoCranberry i GoArgan.
Byłam ich bardzo ciekawa dlatego nie zawahałam się co na początku będę poznawać i testować.
Wśród kosmetyków GoCranberry na pierwszy ogień rozpoczęłam stosowanie kremu
Lekka Formuła - Krem Nawilżający do twarzy na dzień.

Jak sama nazwa wskazuje konsystencja kremu jest bardzo lekka i delikatna. Po nałożeniu na twarz  nie pozostawia tłustej warstwy, lepkości i błyszczenia. Dosłownie po minucie mogę na twarz zacząć nakładać podkład mineralny, cienie, róż. Nic na takiej podstawie z kremu nie wałkuje się, nie ściera, nie tworzy plam, smug i wałeczków. Nie odkłada się również w drobnych zmarszczkach.

Skóra po nałożeniu tego kremu zyskuje na miękkości. Jest gładziutka, delikatna i doskonale nawilżona. Nie mam problemów ze złuszczaniem naskórka, ciągnięciem czy szczypaniem.
Skóra jest ukojona i odżywiona.

Zapach tego kremu jest ładny. Jest to krem delikatnie perfumowany owocowo-pudrowym zapachem. Inaczej nie potrafię go określić. Zapach nie przeszkadza nawet tak czułemu węchowi jak mój.
Jest przyjemny i nie nachalny. Mogę spokojnie stosować go w dzień i na noc. Krem jest hipoalergiczny.


Skład kremu jest dość hojny. 
Krem w swoim składzie posiada:
ekstrakt z owoców żurawiny, olej żurawinowy, hialuronian sodu, olej arganowy, olej z kielków owsa, skwalan oraz witaminę E. 

W składzie nie znajdziemy parafiny, konserwantów, GMO, alergenów, sztucznych barwników, PEG, silikonów i pochodnych ropy naftowej.


INGREDIENTS (INCI) : Aqua, Argania Spinosa Kernel Oil*, Caprylic/Capric Triglyceride, Pentylene Glycol, Glycerin, Squalane*, Isopropyl Myristate, Glyceryl Stearate*, Sorbitan Stearate*, Avena Sativa Kernel Oil, Polyglyceryl-6 Palmitate/Succinate*, Vaccinium Macrocarpon Seed Oil, Vaccinium Macrocarpon Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Sucrose Cocoate *, D-Panthenol, Cetearyl Alcohol*, Parfum, Xanthan Gum

***

Krem przypadł mi do gustu tym bardziej, że został zamknięty w plastikowej buteleczce z pompką.
Nie zanieczyszczę go, nie dostają się do niego bakterie, kurz i powietrze.
Nowe opakowanie kremu jest fantastyczne. Grafika z poszczególnymi składnikami przyciąga uwagę i jest bardzo wygodna dla przeciętnego użytkownika kremu, który nie zawsze czyta i zna się na INCI.
Tutaj jest wszystko  ładnie i czytelnie opisane.

Warto wspomnieć, że cena za taką jakość kosmetyku nie jest wygórowana.
Krem kosztuje 39 zł i jest go 50 ml.

Krem jest również bardzo wydajny.


Krem bardzo polubiłam. Pod każdym względem.
Jedynie zastanawia mnie to co może mnie lekko w nim zapychać? 
Mam wrażenie, że od kiedy go stosuję to mam zaskórniki... :( 
Nie używałam przez ten czas innych produktów, które mogłabym podejrzewać o powstanie zaskórników.
Macie jakiś pomysł?



22 komentarze:

  1. Mam ten sam problem z zapychaniem, ale w kremie Be Organic też zauważyłam zapchane pory na brodzie:(, a skład kremu jest okazały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie kusi żel i micel z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że zapycha :(
    nie miałam okazji go poznać

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię oleju arganowego wysoko w składzie. Obawiam się że mógłby mnie zapychać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię taki sposób aplikacji kremu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Do zapachu trzeba się przyzwyczaić, ale konsystencja i sposób aplikowania jest idealny.
    Mi nie zapychał porów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam i byłam zadowolona, mi też nie zapychał, więc Kraina Urody - nie masz co się martwić o to :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, zgadzam się z Bożeną. Aplikacja jest super, fajnie można dozować sobie odpowiednią ilość kremu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem jest faktycznie bardzo wydajny. Miałam go 3 miesiące(do daty) i jeszcze sporo zostało. A działa cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja byłam zadowolona z tego kremu, nie zapychał

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena świetna jak za kosmetyk w pełni naturalny polecam z czystym sumieniem ten krem

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam ten krem!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Także przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej. Kupiłam krem po przeczytaniu kilku recenzji i dla mnie również okazał się idealny. Dziękuję i zacznę polecać koleżanką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Krem faktycznie nafaszeorwany dobrymi składnikami, naturalnymi. Jestem zadowolona z zakupu tego kremu

    OdpowiedzUsuń
  16. polecam ogromnie krem

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie każdy może stosować ten krem, moja znajoma też miała zaskórniki, U mnie jednak odnalazł się doskonale. Lekko nawilża

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna sprawa z tym kremem
    nie zapycha
    odświeża
    ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosowałaś olej arganowy kiedys ? Ja stawiam na to, ze olej arganowy w składzie na 2 miejscu Cię zapycha.

    OdpowiedzUsuń
  20. Stosowałaś olej arganowy kiedys ? Ja stawiam na to, ze olej arganowy w składzie na 2 miejscu Cię zapycha.

    OdpowiedzUsuń
  21. I nadaje się pod makijaż? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kobiecy blog by Mariola Wilk , Blogger