DERMEDIC Hydrain 3 Hialuro - Krem żel ultranawilżający

Coraz cieplej się robi na polu co bardzo mnie cieszy.
Nareszcie wiosna! Pora zrzucić ciężkie kurtki, szaliki, buty.
Czas na coś lekkiego i zwiewnego.
Ta sama zasada dotyczy również produktów pielęgnacyjnych jakie używamy pielęgnując nasze ciało.
Najwyższa pora na zmianę kremu do twarz. Ten do tej pory przeze mnie stosowany bardzo mi odpowiadał jednak już się skończył. Tym razem wybrałam coś o lżejszej konsystencji a o działaniu ultra nawilżającym.
Wiadomo, że nawilżenie potrzebne jest naszej skórze w każdym wieku. Dzięki odpowiednio dobranym produktom będziemy się dłużej cieszyć zdrową, młodą i piękna skórą bez zmarszczek.


 Na wiosenną pielęgnację wybrałam krem mojej ulubionej marki DERMEDIC.
Dawniej pisałam bardzo dużo o ich produktach i powiem Wam szczerze, że wiele z nich to moje perełki kosmetyczne, które nie dość że odpowiadają mojej cerze to również należą do ulubionych, do których często wracam.

Tym razem do pielęgnacji skóry twarzy i szyi wybrałam DERMEDIC Hydrain 3 Hialuro - Krem żel ultranawilżający.
Jest to krem zamknięty w szklanym słoiczku, solidnym i wygodnym w używaniu.
Sam krem ma konsystencję bardzo lekką, żelową, chłodzącą i przyjemną dla skóry.
Szczerze mówiąc bardzo mi ta postać odpowiada. Gdy będzie cieplej bądź gdy będę potrzebować ukojenia wystarczy, że krem włożę do lodówki i później w takiej chłodnej postaci nałożę go na twarz. Wiem, że będzie działał jak chłodzący kompres.


Krem ma świetny kolor. Delikatny niebieski od razu kojarzy się z ogromnym nawilżeniem i tak też jest.
Krem świetnie nawilża skórę, ona wręcz go pije. Nie należy jednak przesadzać z ilością jaką nakładamy na twarz gdyż jak to przy stosowaniu żeli bywa będzie nam się kleiła buźka.
Lekka i cienka warstwa w zupełności wystarczy by doprowadzić skórę twarzy do odpowiedniego nawilżenia.
Jego zaletą jest to, że nie zapycha porów, nie powoduje podrażnienia i uczulenia wręcz przeciwnie koi cerę, uspokaja ją, nawilża i pielęgnuje.
Nadaje się świetnie pod makijaż zarówno dla podkładów płynnych jak i podkładów w mineralnych.
Krem pięknie pachnie tak jak pozostałe produkty z tej serii. 
Mnie ten zapach uspokaja gdyż kojarzy mi się z letnią bryzą i taką mega świeżością. 
Krem jest wydajny gdyż wystarczy odrobina by nanieść go na twarz i szyję.

Dla mnie jest to krem doskonały do stosowania na wiosnę i lato. 
Wiem, że jest to produkt po który sięgnę nie raz gdyż jakość jest według mnie rewelacyjna, a cena około 20 zł w niektórych sklepach bardzo przystępna.

14 komentarzy:

  1. Jest na mojej liście, masz rację na upalne dni będzie działał jak chłodzący kompres :) Bardzo lubię produkty Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. napaliłam się na ten krem bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. według mnie jest to jeden z lepszych kremów nawilżajacych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tego nie miałam :) ale ogólnie markę dermedic bardzo lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  5. spodziewałam się,że super się sprawdzi. lubię dermedic.

    OdpowiedzUsuń
  6. W aptece dostałam sporo próbek tej firmy. Używam i powiem, że naprawdę mi przypasowały. Będę musiała sobie sprawić pełnowymiarowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym go poznała, uzywam teraz innego kremu Dermedic i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie jeden z najlepszych kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam z tej linii płyn micelarny, ale niestety nie spełnił moich oczekiwań :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam z tej linii płyn micelarny, ale niestety nie spełnił moich oczekiwań :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem to mój numer 1. Mimo że jest on skierowany to cery suchej, to moja cera mieszana ze skłonnością do przesuszania pokochała go! A najważniejsze jest to, że w ogóle nie zapycha.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie strzał w dziesiątkę.
    Krem jest ekstra wydajny, dzięki swojej lekkiej żelowej konsystencji. Nie jest za tłusty, ale nawilża rewelacyjnie.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kobiecy blog by Mariola Wilk , Blogger