Eveline Cosmetics Lakiery do paznokci MINIMAX QUICK DRY & LONG LASTING

Jak każda kobieta lubię mieć zadbane i kolorowe paznokcie.
Tej wiosny i lata towarzyszą mi lakiery marki Eveline Cosmetics z serii MiniMax.
Lakiery te to propozycja marki na sezon wiosna/lato 2016.
Co je wyróżnia? Przede wszystkim nasycone i piękne kolory.
Marka wypuściła na rynek lakiery lansowane przez cały świat mody w najmodniejszym w tym sezonie kolorze różowym i niebieskim. Znajdziemy w tej kolekcji również przepiękny odcień klasycznej czerwieni, zieloną trawę oraz żółty.


Jak ktoś śledzi mój instagram to pewnie zauważyliście, że szczególnie upodobałam sobie odcienie niebieskiego. Świetnie zgrywają się z lekko opaloną skórą i pięknie podkreślają stopy.
Nigdy nie malowałam paznokci na niebiesko więc dla mnie to totalna nowość, która przerodziła się w zachwyt i miłość. 

Niebieski kolor o numerze 140 to dla mnie totalny HIT sezonu.

Lakiery dobrze się noszą, nie odpryskują. Pędzel dobrze je nakłada.
Szczerze polecam.



____________________________________________________
A tutaj kolarz zdjęć z mojego Instagrama.
Zapraszam do śledzenia mojego profilu tam zawsze będziecie ze mną na bieżąco.


@kobiecy_blog #kobiecyblog 

11 komentarzy:

  1. Mi lakiery z tej firmy niestety strasznie odpryskują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie wyjątkowo dobrze się trzymają, bardzo lubię tę serię

      Usuń
  2. Witaj,dziękujemy za prezentację naszych kolorowych lakierów! Zachęcamy do testów innych kosmetyków z naszej oferty

    OdpowiedzUsuń
  3. ogólnie lubie lakiery z eveline :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie te lakiery, zieleń mi wpadła w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie się niestety nie sprawdziły jeśli chodzi o ilość nakładanych warstw. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie mam podobny niebieski kolor na swoich paznokciach z semilaca, teraz stawiam tylko na hybrydy, nie wytrzymałabym ze zwykłymi lakierami. Próbowałaś już hybryd?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadł mi w oko ten piękny róż!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! Bardzo fajny test oraz prezentacja produktu. Bardzo dziękujemy, że zechciałaś zaprezentować opinię swoim czytelnikom. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię te lakiery :) Mam kilka w swojej "kolekcji"

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kobiecy blog by Mariola Wilk , Blogger