Zestaw startowy do manicure hybrydowego - Jak go skompletować?




Wreszcie dojrzałam do tego by zacząć swoją przygodę z manicure hybrydowym.
Jeden raz w życiu miałam na sobie paznokcie żelowe. Zrobiła mi je kosmetyczka na mój ślub.
Hybryd nigdy nie miałam robionych przez profesjonalistkę.
Moja wiedza na temat tego jak wygląda zestaw do manicure hybrydowego i jak się go wykonuje pochodzi z internetu.

Postanowiłam więc spróbować swoich sił w tym temacie i przyznaję się - spodobało mi się bardzo!
Skompletowałam więc mój zestaw startowy, który być może będzie skrytykowany przez fachowców, ale dla mnie na moje potrzeby jest wystarczający. Jedynie muszę zgromadzić więcej kolorowych lakierów bo jeden osamotniony nudziuak jest po prostu nudny!

Mój zestaw kupiłam w Rossmanie - pilniczek, polerka i wycinaczka do skórek (mało fachowe nazwy ale chyba wiadomo co miałam na mysli), produkty Semilac zamówiłam w sklepie internetowym Strefaurody.pl natomiast lampę zamówiłam na AliExpress.
Lampa jest niewielkich rozmiarów. Jest to wersja mini. Zamówiłam taką dlatego, że nie byłam pewna czy manicure hybrydowy jest dla mnie czy też nie. Lampa okazała się świetna, daje radę i pewnie niebawem dokupię jej trochę większą koleżankę.

No to teraz podliczę wszystko i zobaczymy ile zapłaciłam za skompletowany przeze mnie zestaw do manicure hybrydowego.

Lakier Semilac 057 Nude Beige Rose - 29 zł
Baza i Top w jednym - 29 zł
Semilac Aceton kosmetyczny 125 ml - 7,50 zł
Semilac Cleaner Odtłuszczacz  125 ml - 7,50 zł
Semilac waciki bezpyłkowe 1000 szt - 14 zł
Pilnik, polerka, wycinaczka z Rossmana -  o ile dobrze pamiętam zapłaciłam około 15 zł 
Lampa SUN mini UV/LED - 4 zł

Całość zestawu to 106 zł

Oczywiście trzeba pamiętać jeszcze, że jakoś hybrydy musimy zdjąć więc można do tego doliczyć waciki kosmetyczne i folię aluminiową. Ale to zapewne w każdym domu mamy więc nie doliczam do całości.

Za mój zestaw zapłaciłam 106 zł. Te koszty można ograniczyć kupując mniejsze pojemności acetonu, odtłuszczacza i waciki w mniejszym opakowaniu. 

Lampę kupiłam za 4 zł na Aliexpress 11.11 gdy był wielki bum wyprzedażowy.
Miałam kupon do sprzedawcy dzięki któremu moja lampa kosztowała tylko 4 zł :)
Chyba najlepszy zakup mojego życia!
Mam nadzieję, że przez jakiś czas mi posłuży.

Co sądzicie o moim zestawie?
Będę go wzbogacać o akcesoria i lakiery bo w tym momencie jest bardzo ubogi.






15 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie robiłam sobie hybryd - zazwyczaj stawiam na tradycyjny lakier. :) Liczę na zdjęcia z efektów zabiegu w domowym zaciszu. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię na mój Instagram gdzie pokazałam zdjęcia wykonanych przeze mnie paznokci:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Czekam na zdjęcia pazurków, na wiele, wiele zdjęć! I życzę szybkiego skompletowania całej gamy kolorystycznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożena zapraszam na Insta :) Dziękuję, będę powoli uzupełniać kolekcję.

      Usuń
  3. Polerki i pilniczki mam... może niedługo reszta będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. hybrydy robię od 2-3 lat. warto skompletować fajny zestaw bo będzie służył bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) ja z pewnością niebawem zainwestuję w lepszą lampę :)

      Usuń
  5. też przymierzam się do zakupu lakierów hybrydowych, może nie koniecznie z Semilaca, ale lampę posiadam tak jak inne niezbędne produkty do pazurków, więc czekam tylko na wenę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw :) ja na razie nie zdecydowałam się na zrobienie hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze bazy i topu w jednym, ale chyba spróbuję. Trochę się zraziłam ostatnio do hybryd, bo przestały mi się trzymać :( nie wiem czy to nie kwestia lampy. Moja ma już wiele lat. Swoją drogą cena za Twoją lampę mnie powaliła. Myślałam,że się pomyliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Magda kiedyś czytałam właśnie, że może to być wina lampy. Więc warto ją wymienić. No cena za moją lampę była kosmiczna :) Lubię takie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł na post. Ja mam kilka gotowych zestawów i też na pewno o nich napiszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. na rozpoczęcie przygody z hybrydami kupiłam zestaw startowy z semilaca i do tej pory go używam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kobiecy blog by Mariola Wilk , Blogger