Fitomed - Krem pod oczy aksamitka wyniosła i Serum wygładzająco nawilżające - opinia


Fitomed, Serum, Kobiecy blog
 Wszyscy doskonale wiemy że podstawą pielęgnacji jest stosowanie odpowiednio dobranego kremu pod oczy oraz produktu do nawilżania skóry.
Krem pod oczy odżywczy aksamitka wyniosła i Serum nawilżająco -wygładzające lukrecja gładka to produkty jakie ostatnio miałam przyjemność używać.

Jeszcze kilka lat temu żyłam w błogiej niewiedzy jak to w wieku 33 lat będzie wyglądać moja skóra pod oczami i na twarzy.
Jeszcze kilka lat temu była jędrna, gładka i promienna. Po drugim porodzie, przy codziennym zmęczeniu i znużeniu oraz od roku nieprzespanych nocach moja skóra na twarzy wygląda fatalnie.
W ciągu roku postarzałam się o kilka lat - takie mam wrażenie.
Widzę, że moja młodość zaczęła przemijać. Skóra staje się coraz bardziej wiotka, traci na elastyczności, jest poszarzała. Potrzebuje odpowiedniej pielęgnacji, bardziej skoncentrowanej, skutecznej.

Krem pod oczy aksamitka wyniosła to mój pierwszy kosmetyk pod oczy marki Fitomed. Już kilka lat temu poznałam kilka kremów do twarzy tej marki i byłam zachwycona. Śmiem twierdzić, że Fitomed to najlepsze kremy do twarzy jakie używałam.
Ten produkt pod oczy charakteryzuje się doskonałym składem i dość gęstą, zwartą konsystencją.
Umieszczono go w małej, poręcznej buteleczce  z pompką dzięki której dozujemy odpowiednią ilość produktu.
Tak jak wspomniałam krem ma zwartą i ciężką konsystencję dlatego też na skórze pozostawia tłustawy film. Moim zdaniem taka konsystencja jest za ciężka na dzień gdy chcemy nałożyć na twarz makijaż. Lepiej sprawdzi się stosowanie tego produktu wieczorem.  Ja do stosowania tego kremu podchodziłam kilkukrotnie i za każdym razem musiałam go zmywać gdyż szczypały mnie po nim oczy. Nawet omijałam dość daleko okolicę rzęs i wklepywałam krem dość nisko i tak odczuwałam lekkie pieczenie oczu.
Nie mam pojęcia co mnie tak podrażnia. Jednak ja tak mam, że nie wszystkie produkty pod oczy i do rzęs mogę stosować ponieważ dostaję od nich podrażnienia i pieczenia oczu.
Najlepiej jak każdy sprawdzi to na sobie.

Krem jest bardzo bogaty w składniki odżywcze więc tym bardziej żałuję, że nie mogę go stosować.
Z pewnością wykorzystam go doczegoś innego a nie pod oczy.

Skład :
Aqua, Theobroma Cacao Seed Butter, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Aronia Melanocarpa Seed Oil, Glycerine, Tagetes erecta L. Extract 5% Lutein , Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, D-Panthenol, Sodium Hyaluronate, Trilaureth-4-Phosphate, Caprylic/Capric Triglyceride, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Phenoxyethanol, Tocoferol, Rosa Canina (Rosehip) Fruit Powder 70% Witamin C, Vaccinium myrtillus Fruit Extract, Palmitynian retinolu, Zinc Gluconate, Ethylhexylglycerine.

Fitomed, serum, Kobiecy blog

Serum nawilżająco-odżywcze lukrecja gładka do cery mieszanej to produkt, który pokochała moja skóra. Jest doskonałym nawilżaczem, o ultralekkiej konsystencji. Wchłania się błyskawicznie dzięki czemu możemy stosować go zarówno na dzień jak i na noc. Można stosować go samodzielnie oraz pod ulubiony krem.
Ja stosuję go samodzielnie gdyż w zupełności mi to wystarcza. Nie napina cery, nie powoduje uczucia ściągnięcia, nie wywołuje pieczenia. 
Warto zaznaczyć, że świetnie sprawdza się jako baza pod makijaż. Nie roluje się się . Pozostawia cerę wygładzoną, nawilżoną, ładnie wyglądającą.
Według mnie jest to serum doskonałe. Spójrzcie tylko na jego skład!

Skład : Aqua, Rose water, Herbs Extract: Aralia Nudicaulis Extract, Glycyrrhiza Glabra Extract, Tropaeolum Majus Extract, Glycerin, Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolimer, Niacynamid, Panthenol, Phenoxyethanol, Lecithin, Sorbitol, Glucose, Trilaureth-4-Phosphat, Caprylic/Capric Triglyceride, Silkaminoacids, Magnesium Pca, Sodium Hialuronate, Peg 7 Glyceryl Cocoate, Lactic Acid, Ethylhexylglycerin, Cytric Oil

Fitomed, kobiecy blog

 Warto zwrócić uwagę na markę Fitomed. Są to polskie kosmetyki naturalne. Moim zdaniem bardzo dobre i skuteczne w swym działaniu.
Można je kupić w aptekach oraz na stronie producenta  http://fitoteka.pl

Jeśli jesteście ciekawi opinii na temat innych kosmetyków Fitomed jakie miałam przyjemność stosować to zapraszam do poniższych linków:

 

Fitomed Mój krem nr 4 - opinia

Fitomed Mój krem nr 7

Fitomed Mój krem nr 1 !!!!!!!!!!!!!!! - opinia

Ziołowy żel pod prysznic "Mydlnica lekarska" - opinia

 Fitomed Płyn do kąpieli, kwiat lipy, ziołowy - opinia

HIT  Fitomed Ziołowy żel do higieny intymnej "Mydlnica lekarska"

 

 Znacie kosmetyki tej marki? Co polecacie?

Fitomed, kobiecy blog

2 komentarze:

  1. Piękne kwiaty w tych kosmetykach zamieszkały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukam kremu pod oczy dla siebie, faktycznie te wydają się interesujące :) Ze swojej strony mogę polecić sprawdzone kremy do twarzy - Calluna Medica. To nowa polska marka i pierwsze opakowanie dostałam w prezencie (krem różowy), ale efekty są na tyle zachęcające, że używam dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kobiecy blog by Mariola Wilk , Blogger